🌙✨ ¡No et perdis la nostra xerrada sobre el son autònom! 👶💤

T’esperem el 4 de novembre a les 15:30 h a l’@escolabressolpetits.
Aprendrem la importància de fomentar hàbits saludables que ajudin als nostres petits a dormir millor i més tranquils. 💤💤

👉 Parlarem sobre tècniques efectives per crear rutines de son, com establir un ambient propici i els beneficis de deixar que els nostres fills aprenguin a calmar-se i adormir-se sols. 💖

Beneficis del Son Autònom:

Millor Qualitat de Son: Cicles de son més llargs i profunds.
Menys Despertars Nocturns: Reducció dels despertars nocturns en aprendre a tornar-se a adormir.
Confiança i Seguretat: Desenvolupament d’un sentit de seguretat i confiança en si mateixos.

📌 Consells per fomentar el son autònom:

Rutines Consistents: Segueix una rutina de son perquè el teu bebè associï certes activitats amb l’hora de dormir.
Ambient Adequat: Assegura’t que el lloc on dorm el teu bebè sigui fosc, tranquil i còmode.
Transicions Suas: Permet que el teu nadó s’adormi mentre encara està despert, en lloc de fer-ho en braços o alimentant-se.
🧸 Parlarem i resoldrem totes les vostres dubtes sobre:

Finestres del son
Horaris
Com gestionar les regressions
Necessito que dormi amb el pare
¿Les cunas tenen punxes?

Recorda, el son és vital per al desenvolupament dels nostres nens.

¡Junts podem fer de l’hora de dormir un moment màgic i especial! ♥

¡Convida els teus amics i coneguts interessats en el tema! Junts, crearem un espai d’aprenentatge i suport. 😊💖 Si voleu venir amb els més petits, tindrem servei de @kangureo 🥰

Per a més informació i reserves, no dubtis a contactar a @escolabressolpetits.