Escuela Infantil Petits clasificada entre las mejores de Barcelona

Ens plau compartir amb tots vosaltres una emocionant notícia: l'escola bressol Petits ha estat classificada com una de les millors escoles bressol privades de Barcelona dins del rànquing de micole.

Dins de la categoria de les escoles privades al 100%, les posicions són les següents:

1. Petits del carrer Bailèn - Posició 7
2. Petits del carrer Bruc - Posició 17
3. Petits Paupi de Sarrià - Posició 26 (sobre 100)

Aquesta distinció ens omple d'alegria i reafirma el nostre compromís amb una educació de qualitat. Desitgem expressar el nostre agraïment a micole per crear aquest rànquing, que dóna sentit a la nostra tasca educativa i destaca els resultats dels nostres esforços.

Gràcies a tots per ser part de la nostra meravellosa comunitat educativa a Petits Escola Bressol.

Continuarem treballant amb passió i dedicació per oferir als nostres Petits i Petites la millor experiència educativa.