Esteu preocupats per la salut respiratòria dels vostres petits ? Tenim la resposta per a vosaltres !!

Uneix-te a la nostra xerrada informativa molt interessant sobre la fisioteràpia respiratòria on explorarem en profunditat com aquesta disciplina pot canviar la vida dels nostres fills.

La Pilar Correas que es fisioterapeuta i osteòpata, ens explicarà en que tracta la fisioteràpia respiratòria i compartirà estratègies efectives per a millorar la funció pulmonar i prevenir problemes respiratoris

Quan? Dimecres 22 de novembre de 17h30 a 18h30 a L’Escola Bressol Petits. C/Bailèn 108.

Les places son súper limitades ! Hi ha servei d'acollida gratuït per a les famílies de Petits.

És necessari confirmar l'assistència abans del dia 15 de novembre, us podeu apuntar a info@escolabressolpetits.com

**************

Dear families!

Are you concerned about the respiratory health of your little ones? We have the answer for you!

Join our very informative talk on respiratory physiotherapy, where we will delve deep into how this discipline can change the lives of our children.

Pilar Correas, a physiotherapist and osteopath, will explain what respiratory physiotherapy involves and share effective strategies to improve lung function and prevent respiratory issues.

When? Wednesday, November 22nd, from 5:30 PM to 6:30 PM at L'Escola Bressol Petits, located at 108 Bailen Street.

Seats are extremely limited! There is free childcare service available for Petits families.

It is necessary to confirm your attendance before November 15th. You can sign up at info@escolabressolpetits.com